Kundehjelp

Ofte spurte spørsmål / FAQ / OSS

Hvis du ikke finner løsningen på problemet ditt, ta kontakt..

Q. Hvordan får jeg et glemt passord tilbake?

A. Resett ditt passord:

  1. Fra innloggingssiden, velg Glemt passord? linken eller klikk her.
  2. Skriv inn din epostadresse som hører til kontoen og klikk på [Send].
  3. Gå så til din innboks for epost. Hvis du ikke finner eposten, husk å se i søppel/spam..
  4. Klikk på resett i eposten.
  5. Du kan nå velge et nytt passord.
Q. Hvordan endre passord?

A. Du kan endre passord når som helst:

  1. Etter du logger deg inn, gå til dine kontosider.
  2. Fra venstre meny, velg "Konto > Passord."
  3. Skriv inn ditt nåværende passord.
  4. Skriv inn et nytt passord.
  5. Trykk på knappen for å lagre endringene.
Q. Hvorfor mottar jeg ingen eposter?

A. Hvis du ikke mottar eposter du mener du skal motta, vennligst sjekk følgende:

  1. Sjekk din innboks for søppelpost eller ditt spamfilter.
  2. Sjekk at din epostadresse er skrevet inn korrekt på dine kontosider hos Berheim.
  3. Påse at din epostklient, f.eks. Outlook, ikke er i såkalt “offline” modus.
  4. Hvis du bruker POP3 for å motta epost, sjekk om epostene har blitt lastet ned til en annen datamaskin.

     Har du fremdeles problemer? Ta kontakt.

Q. Kan jeg endre epostadressen knyttet til kontoen min?

A. Du kan endre eposten din ved å gå til dine kontosider..

Q. Hvorfor får jeg opp at brukernavnet mitt er ugyldig?

A. Hver bruker må skrive inn et brukernavn ved registrering. Brukernavnet kan kun inneholde bokstaver, nummer og streker. I stedet for mellomrom i brukernavnet, anbefaler vi å bruker streker (- _ ).

Feil: Mitt Brukernavn
Riktig: Mitt-Brukernavn
Riktig: Mitt_Brukernavn
Riktig: MittBrukernavn

Er ønsket brukernavn i bruk?

Alle brukernavn må være unike. To brukere kan ikke ha samme brukernavn. Hvis ditt brukernavn allerede er i bruk, må du bruke et annet.

Q. Hvorfor står det at epostadressen min allerede er i bruk?

A. Dette betyr at du allerede har opprettet en konto hos oss. Hvis du ikke huske kontoinformasjnen, fyll ut skjemaet "Glemt passord", slik at du kan resette passordet og velge et nytt.